MC MEDIA NETWORK

Σάββατο
27/04/2024
Advertisement

«Το ταξίδι μου με την Celestyal Cruises: Τρεις μέρες, πέντε μαγευτικοί προορισμοί»

Μια μοναδική εμπειρία με την Celestyal Cruises που σας την συστήνω ανεπιφύλαχτα!

Ποιος να μου το έλεγε πως μέσα σε μόνο τρεις ημέρες θα ζούσα την απόλυτη και μαγευτική, θα έλεγα εμπειρία πέντε Ελληνικών νησιών του Αιγαίου;

Και όμως!

Εκπροσωπώντας την εταιρεία μου MC Digital Media ως δημοσιογράφος της Showbiz.com.cy, μετά από πρόσκληση της Action Global Communication, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ με τίποτα την πιο τρελή και..περιπετειώδη θα έλεγα κρουαζιέρα. Η χαρά μου και ο ενθουσιασμός μου απερίγραπτη!

Της Μαρίνας Χατζηχριστοδούλου

Πάμε να σας ξεναγήσω σε αυτά τα απίστευτα μέρη που είδαν τα μάτια μου;

Λοιπόν, καταρχάς δεν είχα ιδέα ποιους συναδέλφους από άλλα ΜΜΕ θα συναντούσα. Αυτό με εξίταρε περισσότερο μιας και αυτή η πρόκληση θα έλεγα, σου δίνει την δυνατότητα να γνωρίσεις νέους ανθρώπους, κάτι το οποίο σε βοηθάει ακόμη περισσότερο να κοινωνικοποιηθείς και να μοιραστείς γνώσεις και εμπειρίες με άλλα άτομα.

Η αλήθεια να λέγεται κάποιους τους γνώριζα βέβαια, λόγω και του επαγγέλματος μας και άλλους λιγότερο. Το ταξίδι μου με την Άννα Μαρία, Χάρη, Χαριτίνη, Μαρία, Θανάση, Άντρια, Νάκη, Κατερίνα, Θεώνη, Κώστα, Μαρία, Μιχάλη, Ιωάννα και Νταϊάνα ξεκίνησε από το αεροδρόμιο Λάρνακας με απευθείας πτήση Αθήνα και προορισμό το λιμάνι του Πειραιά.

Εκεί μας περίμενε το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises που όντως ξενοδοχείο είναι και η άψογη υποδοχή και φιλοξενία από το πλήρωμα ήταν αυτά που έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.  Πάντως, το πλοίο είχε τα πάντα.

Σας συστήνω ανεπιφύλαχτα να δοκιμάσετε το πλούσιο και λαχταριστό μπουφέ του εστιατορίου Aegean, ή να απολαύσετε ένα δροσιστικό κοκτειλ στο Argo Bar. Αν θέλετε να δοκιμάσετε την τύχη στο καζίνο, ακόμη καλύτερα ή μπορείτε να αφεθείτε στα χέρια του έμπειρου προσωπικού για ένα θεσπέσιο μασάζ! Οι καμπίνες μας; Άνετες, κάθε μέρα είχαμε και από μια έκπληξη μιας και το ευγενικό πλήρωμα μας ενημέρωνε άμεσα για τις υπηρεσίες του πλοίου με γλυκά και δωράκια!

Αν και κουρασμένη, πραγματικά ανυπομονούσα να φτάσω στον πρώτο μας προορισμό που δεν ήταν άλλη από την κοσμπολίτικη Μύκονο! Απόγευμα Παρασκευής και λίγο μετά τις 4:30 το απόγευμα βλέπω την…Μύκονοςςςς!

Εντάξει, μες την τρελή χαρά εγώ και ντυμένη κατάλληλα για τα στενά σοκάκια και τον μυκονιάτικο αέρα, άρχισα τις selfies και τα stories. Περπατήσαμε στα υπέροχα δρομάκια του νησιού, ενώ δεν παραλείψαμε να πάμε και στους μύλους και φυσικά στην Μικρή Βενετία. Εκεί; Ένας μικρός Παράδεισος! Τι να σας πω, απολαύσαμε και το κοκτειλ μας αγναντεύοντας την δύση του ήλιου! Πανόραμα!

Επόμενη μέρα πρωί, πρωί μας βρίσκει στην Αρχαία Έφεσο. Επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και είδαμε την πλούσια κληρονομιά του τόπου. Η διαδρομή μας αρκετά μεγάλη, αλλά σημαντική θα έλεγα. Η αρχαία Έφεσος ήταν μια από τις σημαντικότερες Ιωνικές πόλεις και πλούσιο οικονομικό κέντρο της Μικράς Ασίας κατά την αρχαιότητα. Μερικά από τα πιο σημαντικά αξιοθέατά της είναι η βιβλιοθήκη του Κέλσου, το Σπίτι της Παναγίας, το Ωδείο, το Πρυτανείο, τη πλατεία Δομητιανού και τον Ναό του Αδριανού.

Επιστροφή πίσω στο πλοίο της Celestyal και μετά προορισμός μας το νησί Πάτμος. Εκεί μας περίμεναν τα πλοιαράκια όπου μας μετέφεραν στην στεριά. Με το που πατάω το πόδι μου μυρίζω αιγαιοπελαγίτικο αέρα. Αρχικός μας προορισμός το Ιερό Σπήλαιο της Αποκάλυψης το οποίο συγκροτείται και με τα παρεκκλήσια της Αγ. Άννας, του Αγ. Αρτεμίου και του Αγ. Νικολάου. Ο μαθητής του Ιησού Χριστού Iωάννης, εξορίζεται το 95 μ.μ. στην Πάτμο από τον αυτοκράτορα Δομητιανό και βρίσκει καταφύγιο σε Σπήλαιο που ευρίσκεται στη μέση του λόφου μεταξύ Σκάλας και Χώρας.

Επόμενος σταθμός, η Ιερά Μονή του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου που άρχισε να κτίζεται το 1088 από τον Όσιο Χριστόδουλο. Ιδιαίτερη εντύπωση,χ η τισμένη στην κορυφή της Χώρας, η Μονή δεσπόζει σε όλο το νησί και θυμίζει βυζαντινό κάστρο!

Μετά, ώρα για φωτογραφίες, αναμνηστικά βιντεάκια και..λίγη ξεκούραση.

Επιστροφή στο Celestyal Cruises, για φαγητό και…διασκέδαση!

Ναι, ήταν τόσα πολλά τα πράγματα που μπορούσες να κάνεις στο πλοίο που πραγματικά δεν ήξερες τι να πρωτοδιαλέξεις. Με κάποια απο τα παιδιά της ομάδας, αποφασίσαμε να δούμε την ελληνική βραδιά με μουσική και χορό στο πλοίο. Χορέψαμε λιγάκι και μετά…latin night. Μπορούσαμε να το χάσουμε και αυτό;

Επόμενο πρωί, πρόγευμα και άφιξη στο αγαπημένο Ηράκλειο! Κρήτη αγαπημένη, Κρήτη λεβεντογέννα. Αν και Κυριακή, ο κόσμος, ο τουρισμός και τα όμορφα δρομάκια γεμάτα ζωντάνια, σε έκαναν να νιώθεις ακόμη πιο ωραία. Σταματήσαμε για καφέ και μπουγάτσα στο κέντρο του Ηρακλείου. Έπειτα, ο καθένας είχε λίγο ελεύθερο χρόνο στην πόλη για ψώνια (όσα καταστήματα και σουβενιρ ήταν ανοικτά) αλλά και επίσκεψη στο κάστρο του Ηρακλείου ή αλλιώς το επιβλητικό Φρούριο Κούλες. Είναι το σύμβολο του Ηρακλείου, στην Κρήτη, καθώς δεσπόζει αγέρωχο στην είσοδο του λιμανιού της πόλης.

Επιστροφή στο λεωφορείο με προορισμό το Celestyal Cruises για φαγητό, ξεκούραση και μετά…Σαντορίνη. Γύρω στις 4 το απόγευμα πατάμε το πόδι μας στην Σαντορίνη. Οφέιλω να ομολογήσω μέχρι να μας πάρουνε με το πλοιαράκι στη στεριά, ένα μικρό τιτανικό τον ζήσαμε λόγω κυμάτων, αλλά τα γέλια και η ανυπομονησία για αυτό το υπέροχο νησί των Κυκλάδων (σας το συστήνω οποσδήποτε-θα με θυμηθείτε) μεγάλη….

Πρώτη στάση το οινοποιείο Venetsanos Winery & OIA για μια μοναδική γευσιγνωσία κρασιών και τσιμπήματα με φόντο την υπέροχη θέα της Σαντορίνης.

Επιβίβαση στο λεωφορείο για μια μικρή ξενάγηση στην πόλη και μετά…στην μαγευτική Οία, Φηρά ή Θηρά που είναι η πρωτεύουσα του νησιού της Σαντορίνης, χτισμένα σε ένα μοναδικό τόπο με απότομους γκρεμούς και λευκά κυβικά σπίτια. Απίστευτα στενά δρομάκια για μπόλικο περπάτημα στα γραφικά, στενα δρομάκια και αμέτρητες φωτογραφίες.

Λόγω του ενθουσιώδη χαρακτήρα μου τα μάτια μου και το μυαλό μου δεν μπορούσαν να συνειδητοποίησουν πως ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Η Σαντορίνη είναι ένας πραγματικά μαγευτικός προορισμός. Δεν έχω λόγια να σας το περιγράψω. Πρέπει να το δείτε με τα μάτια σας.  Η Σαντορίνη, Θήρα ή Στρογγύλη είναι νησί που βρίσκεται στο νότιο Αιγαίο πέλαγος, στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων, νότια της Ίου και δυτικά από την Ανάφη. Θεωρείται ένας από τους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς της Μεσογείου, καθώς συνδυάζει τον λαμπερό ελληνικό ήλιο, το απέραντο γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας, αλλά και το μοναδικό περιβάλλον που δημιουργεί το ηφαίστειο.

Eπιστροφή στο Celestyal Cruises με τελεφερικ (απίστευτη εμπειρία)….

Επόμενο πρωί και λίγο πριν την επιστορφή μας στην Κύπρο μια στάση στην Αθήνα επιβάλλεται. Βόλτα, ψώνια, καφές και φαγητό και επίσκεψη σε αγαπημένα μας πρόσωπα ήταν μερικές απο τς δραστηριότητες που είχε η τελευταία μέρα του ταξιδιού μας.

Και κάπου εδώ θα κλείσω ευχαριστώντας για ακόμη μια φορά την εταιρεία μου MC DIGITAL MEDIA για την ευκαιρία που μου έδωσε, την Action Global Communication για την πρόσκληση και την Άννα Μαρία Ζαχαριάδη καθώς και την Celestyal Cruises για την άψογη διαμονή στο πολυτελές πλοίο!

Ευχαριστώ. Εις το επανιδείν!

Info: Πληροφορίες για τις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises στο www.celestyalcruises.com